maandag 19 december 2016

Houder voor lijmtube

Tijdens een van de workshops liet een klant zien dat ze op het briljante idee was gekomen om van de bovenkant van een fles een houder voor de lijmtube te maken. Het werkt echt ideaal en iedereen heeft inmiddels van de bovenkant van de fles op zijn werkplek staan tijdens de workshops, alleen ziet het er niet echt gezellig uit op tafel. Zoals jullie denk ik inmiddels wel weten zie ik altijd overal mogelijkheden in om iets te pimpen en er een Sannie touche aan te geven. Dus ook hier op heb ik me uitgeleefd. En heb ik er dit van gemaakt, staat toch een stuk gezelliger op tafel toch? op de foto zie je de stappen van voor... tijdens en na het pimpen













Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

bedankt voor uw bezoekje op mijn blog, ik waardeer het heel erg als u een berichtje achter zou laten.
Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes Sandra