zondag 4 december 2016

Winter Lantaarn

Iets wat ik er leuk vind om te doen is het zelf ontwerpen van creaties van cardstock, deze winter lantaarn heb ik pas geleden ontworpen en hij is eigenlijk nog mooier geworden dan ik had durven hopen.

Bij deze lantaarn heb ik 3D holografisch folie gebruikt wat een erg leuk effect geeft op de lichtjes in de lantaarn, hierdoor veranderen de lichtjes in sterretjes.
Op het dak van de lantaarn heb eis effekt van Viva Decor gebruikt, hierdoor is het net of er een bevroren laagje op het dak ligt.
De ijspegels heb ik gemaakt van ijspegel gel en mica sheet zo lijken de ijspegels net echt.
De kerstroos boven op de lantaarn heb ik eerst bewerkt met crackle glaze en daarna met eis effekt van Viva decor.
en tot slot de kerstbomen, de besneeuwde hoeken en de sneeuw op de takjes, deze heb ik gemaakt met Radiant Amplify dit is een pop up inkt die als je hem verwarmt met een heattool omhoog komt en een ontzettend gaaf sneeuw effect geeft.

Op donderdag 8 dec en zaterdag 10 dec kunt u deze lantaarn maken tijdens een workshop.
Er zijn nog een paar plaatjes vrij dus wil je er ook graag een maken wees er dan snel bij en geef je op via de email.... mycreations4703@gmail.com
Zou u deze lantaarn graag willen maken maar komen deze datums u niet uit, laat het me dan even weten dan kunnen we in overleg nog een andere datum prikken.





















2 opmerkingen:

bedankt voor uw bezoekje op mijn blog, ik waardeer het heel erg als u een berichtje achter zou laten.
Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes Sandra