vrijdag 6 januari 2017

Birthday Girl

eens in de maand geef ik bij My Creations de workshop speciale verjaardagskaarten, dan gaan de dames een verjaardagskaart maken die net even wat anders is dan een standaard kaart.
Voor de maand januari heb ik deze kaart gemaakt.







Ik heb bij deze kaart de volgende materialen gebruikt

Cardstock bazix - creme
Cardstock bazix - paars
Design papier - Craft Sensations / Ancient pastels
knipvel snoesjes - Marianne Design / 3DHM069
Tulpenborder - Craft Emotions / 115633/0150
Gras border - Marianne Design / CR1355
Cirkel stans - Marianne Design / LR0317
border stans - Noor Design / 6002/0357
Shine pigment poeder - Kippers hobby / peach pink 390134



Groetjes Sandra van Kleef





1 opmerking:

bedankt voor uw bezoekje op mijn blog, ik waardeer het heel erg als u een berichtje achter zou laten.
Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes Sandra