donderdag 26 januari 2017

gefeliciteerd

Bij bijna iedere workshop die ik geef maak ik een voorbeeld kaart en een kaart die ik deels voorbereid maar die ik dan samen met de dames in elkaar zet om te laten zien hoe het werkt.
En omdat het bijna altijd kaartjes zijn die wel iets bijzonders kunnen is het wel handig om een voorbereid kaartje er bij te hebben.
Alleen heb ik zelf natuurlijk tijdens de workshop geen tijd om dat kaartje ook af te maken. Vaak blijven deze kaartjes dan ook nog half gemaakt in mijn la liggen maar deze keer heb het kaartje afgemaakt.
De kleuren van het papier zijn wel precies hetzelfde als van het voorbeeld maar toch vind ik het nooit leuk om 2 precies dezelfde kaartjes te maken dus heb ik van dit kaartje (ondanks dat de kleuren hetzelfde zijn) toch geprobeerd een heel ander kaartje te maken.





Deze materialen heb ik bij dit kaartje gebruikt

Cardstock bazix - creme
Cardstock bazix - paars
Design papier - Craft Sensations / Ancient pastels
knipvel Mattie's mooiste - Marianne Design / MB0158
Cirkel stans - Marianne Design / LR0317
border stans - Noor Design / 6002/0357
stans lepel vork - Noor Design 6002/0465
bloemenkrans - boekenvoordeel


Groetjes Sandra


2 opmerkingen:

bedankt voor uw bezoekje op mijn blog, ik waardeer het heel erg als u een berichtje achter zou laten.
Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes Sandra