zondag 26 februari 2017

Liefde is.....

Het thema van de My Creations kaartenketting was deze maand...
Liefde is...
Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb.
Ik heb de ontworpen en gesneden met de silhouette cameo.
Het hartje is een schud gedeelte daar zitten glitters in. En het afdrukje is van La la land crafts en heb ik ingekleurd met de Zig clean color brush marers.
Vind je het leuk om te zien wat mooie creaties de andere dames gemaakt hebben die deel nemen aan de etting ga dan snel naar de My Creations facebook groep.  
https://www.facebook.com/groups/mycreationsroosendaalgroep/    
word lid en geniet mee van alle mooie kaartjes 


  





Groetjes Sandra

3 opmerkingen:

  1. Hallo Sandra. Mooie kaart hoor! Wat ik graag wil weten is de mooie witte rand om het plaatje. Heb je die zelf uitgeknipt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marga, dankjewel!! het afdrukje heb ik geprint en uitgesneden met de silhouette cameo

      Verwijderen
  2. Wat een leukerd! En ook zo'n mooie stempel!

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw bezoekje op mijn blog, ik waardeer het heel erg als u een berichtje achter zou laten.
Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes Sandra