maandag 20 maart 2017

Zonnebloemen

Deze week in de spotlight bij Craft Sensations!!

deze geweldig mooie serie bloemen stempels.
Deze clear stamps stempelen heel mooi en gedetailleerd.



De stempelssets zijn al bij sommige Action filialen verkrijgbaar, maar nog niet overal dus hou jou Action filiaal goed in de gaten of ze al binnen zijn.


Deze hele week laat ons Design team zien wat voor mooie creaties je kunt maken met deze geweldige stempelsets. 
Ik mag op vandaag de spits afbijten en ga jullie alvast een kaartje laten zien die ik gemaakt heb met een van de stempel sets




Ik heb een stempel gebruikt uit deze zonnebloem set


Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb

Stempel - Craft Sensations / zonnebloem
Design papier - Craft Sensations paper pad /Dandy Retro
Wooden disc - Craft Sensations
ingekleurd met - Zig clean color markers
Edge stans - Nellie snellen
Takjes stans - Creative Expressions
border randje - Crealies






3 opmerkingen:

bedankt voor uw bezoekje op mijn blog, ik waardeer het heel erg als u een berichtje achter zou laten.
Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes Sandra