maandag 1 mei 2017

Wiper card


Craft Sensations heeft weer een aantal hele mooie nieuwe producten uitgebracht die nu bij de Action in schappen liggen (LET OP!! dit kan per filiaal vershillen)

Ik heb een kaartje gemaakt met een aantal van deze materialen


 Het leuke aan deze kaart is als je aan de zijkanten van de kaart trekt komt er een leuke verrassing uit







Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen

Het paper pad dat ik gebruikt heb voor dit kaartje is het papier pad rechts onderin


Deze geweldig mooie nieuwe stempel & die set, ik heb hiervan gebruikt het blad en de vlinder
 Paper flowers 



en in het hartje van de paper flowers heb ik een puffy sticker gebruikt










5 opmerkingen:

  1. schitterende nieuwe materialen weer, dit wordt weer een stormloop op de Actions...
    hoe groot zijn die papierblokken aub?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nancy. de papierblokken zijn 30.5cm x 30.5cm

      Verwijderen
    2. Hoi Nancy. de papierblokken zijn 30.5cm x 30.5cm

      Verwijderen
  2. Leuk om die puffy stickers zo te gebruiken, ik had er nog even geen idee voor.

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor uw bezoekje op mijn blog, ik waardeer het heel erg als u een berichtje achter zou laten.
Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes Sandra