donderdag 1 december 2016

Frozen kerstbal

Kennen jullie het eis effekt pasta van Viva decor al?? Dit is zo'n geweldig mooie pasta waar je de mooiste frozen effecten mee te maken.
Het is op bijna alle ondergronden aan te brengen zoals papier, plastic, glas, hout, kaarsen enz ,Het is verkrijgbaar in een witte pasta en een witte pasta met een hollografische glitter er in. Beide zijn nu verkrijgbaar bij My Creations
Ik ben er al lekker mee aan het experimenteren. Op mijn lantaarn die ik pas gemaakt had heb ik op het dak gebruikt en van deze plastic bal heb ik met een knipvel van studio light en eis effect een leuke Frozen kerstbal gemaakt.
Op 14 dec geef ik een Frozen workshop met eis effekt pasta. Deze workshop is inmiddels al VOL maar bij voldoende animo is altijd nog een extra workshop te plannen.
Lijkt het je leuk om ook eens met het eis effekt te werken stuur dan een email naar mycreations4703@gmail.com en dan plannen we samen een datum
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor uw bezoekje op mijn blog, ik waardeer het heel erg als u een berichtje achter zou laten.
Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes Sandra