zaterdag 17 december 2016

Stoere ster

Ken je dat?? Je gaat naar de Action en je neemt je voor alleen dat mee te nemen wat je echt nodig hebt. Ja ik had dat dus gedaan.. ik zou snel even voor een waterkoker gaan kijken en dan weer terug maar ja je raad het misschien al het is me niet gelukt.
Waarom staan al die knutselspullen gelijk in die gang waar je langs binnen komt...Ik dacht ik kijk er niet naar maar op de een of andere manier word je toch gedwongen om in dat schap te kijken. En tja dan vallen er vanzelf weer spullen in mandje.
Ik zag deze leuke Marquee sterren met lichtjes en had gelijk een idee wat ik daar mee wilde doen.
Ben er gelijk mee aan de slag gegaan. De buitenkant van de ster heb ik bewerkt met beton look pasta van viva decor. Een geweldige pasta om mee te werken.. mn halve huis is er al mee gepimpt geloof ik  en het midden van de ster heb ik geverfd met maya gold van viva decor. En zie het resultaat een hele gave stoere ster 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

bedankt voor uw bezoekje op mijn blog, ik waardeer het heel erg als u een berichtje achter zou laten.
Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes Sandra